FORMAND
Jacob Jensen
Præsentation

Jacob er formand i Roskilde Klatreklub. Han kan ofte træffes på væggene i de normale åbningstider, hvor han er klar med et stort smil og vilde klatreskills!:-)

roskildeklatreklub@gmail.com
NÆSTFORMAND
Lukas Larsen
KASSERER
Simone Neerup Andersen
Præsentation

Simone er den nye kasserer i Roskilde klatreklub. Udover denne mega vigtige post, så er Simone ekstrem aktiv klatre, og frivillig i klubben. Simone kan oftest findes i klubben i de normale åbningstider, og hun er altid klar med et godt smil!

BESTYRELSE
Andreas Søborg-larsen
Præsentation

Andreas er den ene af trænerne på børneholdene. Han har god energi og er klar på det hele. Han findes oftest sammen med Thor på højvæggen ved Roskilde domkirke. Her gør han et mega godt arbejde med at træne de unge klatre, og give dem fede oplevelser!

Bo Koch
Præsentation

Bo er en aktiv klatrer i Roskilde Klatreklub! Han træffes oftest i de normale åbningstider. Derudover er han kendt for sit mega cool ninja turtles problem, som du kan komme og udfordre ham i. Hvis du tør?

Jacob Jensen

roskildeklatreklub@gmail.com
Signe Mathilde Clara Pedersen
Præsentation

Signe er aktiv klatre i Roskilde klatreklub, og er altid klar på en god snak over en gang kaffe;-) Derudover har hun skrevet alle præstationerne og syntes det er super underligt at skrive om sig selv i tredje person;-)))

Simone Neerup Andersen

Thor Bruun Jørgensen
Præsentation

Udover bestyrelsen, har Thor sammen med Andreas børnehold hver tirsdag. enten i klubben eller på højvæggen, hvor de arbejder benhårdt for at give de unge klatre en fed oplevelse!

SUPPLEANT
Kaare Gregersen
Morten Lau Larsen
REVISOR
Aleksander Lund
Præsentation

Udover at være klubbens trofaste revisor, så er Aleksander aktiv klatre og rutebygger, og kan findes på klubbens mest udfordrende problemer sammen med Alex og Marcus, hvor de giver den max gas. Og der er altid plads til flere!