Halvårsmedlemsskab

Info
Halvårsmedlemsskabet er for voksne og unge klatrer, som enten ikke er tilmeldt børnehold, eller som klatre udover børneholdet, og som gerne vil være medlem af klubben. Man betaler for et halvt år af gangen.

OBS: Ved tilmeldning skal du vælge et udvalg. Du er ikke bundet til at deltage i udvalgets aktiviteter, og vælger selv hvor meget du har lyst til at gå op i udvlaget. Skriv endelig ved spørgsmål!

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

2
Medlemsskab med halvårlig opkrævning. Med denne betaling melder du dig ikke bare ind i Roskilde Klatreklub - du bliver også en del af et fællesskab. I ROKK respekterer vi hinanden: Vi hilser på folk, taler pænt til hinanden og alle hjælper alle med at klatre! Man tager del i et kollektivt ansvar for sikkerhed og for at der er rart at være i klubben. Det er vores mål at der altid er en positiv og imødekommende atmosfære. Humor og hjælp med at holde orden er altid velkomment. Dit medlemskort finder du i KlubModul app''''''''en som fås til Android og iPhone. Du kan melde dig selv ud via menuen Mine tilmeldinger øverst til højre på forsiden.
Tilmeldte: 148/500
Betalingsplan: Halvårligt 01.02, 01.08