Rutebygudvalgsmøde
09.02.2020 kl. 14.00 - 09.02.2020 kl. 16.00
Møllehusene 16

Kære Rutebygudvalg,

Så er det tid til, at vi får samlet os og lagt en plan for rutebyg i RoKK fremover. Derfor vil vi gerne invitere til udvalgets første møde søndag den 9. februar kl 14-16 i boulderen, Møllehusene 16. Her skal vi brainstorme ideer til optimal rutebyg i klubben og snakke om udvalgets målsætning i forhold til 2020. Der plejer at være to store arbejdsdage samt rutebyguger om året i forbindelse med klubbens to klubmesterskaber. Derudover har der det seneste år været månedlig udskiftning på væggene, hvilket vi håber at kunne fortsætte. Udover at diskutere fortsættelsen af disse initiativer skal vi også diskutere en plan for oplæring af nye rutebyggere.

Den foreløbige dagsorden ser sådan ud:

• Velkomst og oplæg om udvalgets ansvar
  • Brainstorm ideer for udvalgets rolle (hvad er vores mål? Små og store)
  • Snak om rotationer (månedlig udskiftning af problemer på væggene)
  • Oplæring og løbende træning af nye/gamle rutebyggere, evt rutebygworkshop gennem forbundet
  • Nye greb/udstyr
  • Arbejdsdag og rutebyg i forbindelse med juniorklubmesterskab
  • Struktur i udvalget tovholdere eller lign., antal møder osv.

Skriv gerne hvis du har nogle tilføjelser(mariejuhljorgensen@gmail.com).

OBS! I skal ikke være bange for pludselig at få pålagt en masse ansvar. Det er helt op til den enkelte, hvor meget energi man vil lægge i udvalget og rutebyg. Det er blandt også den slags forventningsafstemning, vi kan bruge mødet til.

Vi glæder os til at se jer!

Kammeratlige Klatrehilsner,

Frede V. Rasmussen & Marie J. Jørgensen