FORMAND
Beskrivelse

Maj har været formand for Roskilde klatreklub en del år nu, og hun gør det metga godt! Hun kan primært mødes i klubben tirsdage og torsdage, og er altid klar på en god snak!

NÆSTFORMAND
Jacob Jensen
Beskrivelse

Jacob er næstformand i Roskilde Klatreklub. Han kan ofte træffes på væggene i de normale åbningstider, hvor han er klar med et stort smil og vilde klatreskills!:-)

KASSERER
Simone Neerup Andersen
Beskrivelse

Simone er den nye kasserer i Roskilde klatreklub. Udover denne mega vigtige post, så er Simone ekstrem aktiv klatre, og frivillig i klubben. Simone kan oftest findes i klubben i de normale åbningstider, og hun er altid klar med et godt smil!

BESTYRELSE
Beskrivelse

Andreas er den ene af trænerne på børneholdene. Han har god energi og er klar på det hele. Han findes oftest sammen med Thor på højvæggen ved Roskilde domkirke. Her gør han et mega godt arbejde med at træne de unge klatre, og give dem fede oplevelser!

Bo Koch
50707597

Bo er en aktiv klatrer i Roskilde Klatreklub! Han træffes oftest i de normale åbningstider. Derudover er han kendt for sit mega cool ninja turtles problem, som du kan komme og udfordre ham i. Hvis du tør?

Jacob Jensen

René Mittå
28359101

René er fast inventar i klubben, hvor han gør et mega godt arbejde! Han er altid glad og smilede, og klar på en kop kaffe!

Signe Mathilde Clara Pedersen
Beskrivelse

Signe er aktiv klatre i Roskilde klatreklub, og er altid klar på en god snak over en gang kaffe;-) Derudover har hun skrevet alle præstationerne og syntes det er super underligt at skrive om sig selv i tredje person;-)))Signe er aktiv klatre i Roskilde klatreklub, og er altid klar på en god snak over en gang kaffe;-) Derudover har hun skrevet alle præstationerne og syntes det er super underligt at skrive om sig selv i tredje person;-)))

Kan kontaktes på 52 11 44 62
Simone Neerup Andersen

Beskrivelse

Udover bestyrelsen, har Thor sammen med Andreas børnehold hver tirsdag. enten i klubben eller på højvæggen, hvor de arbejder benhårdt for at give de unge klatre en fed oplevelse!

INSTRUKTØR
Henrik Buus
Beskrivelse

Henrik er en af de mange trænere på "børneholdet" Henrik har dog æren af at tage sig af de lidt ældre unge klatrer, hver torsdag! ;-)

Signe Mathilde Clara Pedersen

Kan kontaktes på 52 11 44 62

TRÆNER
Beskrivelse

Alex er en af de stærk engageret frivillige, som har haft sin gang i klubben i lang nok tid til at alle kender ham. Han findes oftest i klubben ved de normale træningstider, hvor han hænger på de hårdeste problemer, som klubben kan byde på!

Emil Brynskov
Beskrivelse

Emil er en aktiv ung klatre. Han har klatreret siden han var 1 meter høj.

Emil er altid frisk på en udfordring, om det så er bygge svære problemer, lave nogle mega skræmmende bevægelser, eller afprøve noget helt vildt på væggen.

Emil har tidligere selv været junior, så nu er han klar til vise alle børnene som træner, hvilke seje tricks han kan.

Du kan altid finde Emil som den første til spise klubkage og på alle mulige random tidspunkter i klubben :)

Henrik Buus

Markus Vesterager
Beskrivelse

Markus er et bæst på en klatrevæg! Men udover hans stærke evner til klatring, så er han træner på børneholdet sammen med Alex, hvor han gør et megagodt stykke arbejde med at lære fra sig;-)

VÆGVAGT

Emil Brynskov
Beskrivelse

Emil er en aktiv ung klatre. Han har klatreret siden han var 1 meter høj.

Janus Larsen
Beskrivelse

Janus er fast klubåbner og aktiv klatrer når det kommer til fredagsklatring! Her hænger han med sine lange arme på selv de mindste greb, som klubben har at byde på:-) Han kan også træffes i klubbens normale åbningstider!

Skal du til udlandet og klatre, og har brug for et godt råd til hvor du skal hen ad? Så er Janus manden at snakke med!

Markus Vesterager

VÆGVAGT HALLEN

Revisor
Aleksander Lund
Beskrivelse

Udover at være klubbens trofaste revisor, så er Aleksander aktiv klatre og rutebygger, og kan findes på klubbens mest udfordrende problemer sammen med Alex og Marcus, hvor de giver den max gas. Og der er altid plads til flere!